22. 8. 2008

TASR NEWS

TASR NEWS
Tlačová agentúra Slovenskej republiky posúva videoservis, ktorý zaviedla na Slovensku ako prvá agentúra, z polohy testovacieho režimu do režimu obchodného produktu. Na september pripravuje adresnú kampaň. Dnes produkuje TASR do 20 vlastných videí denne v rôznych rozlíšeniach, v piatich formátoch, vrátane formátov pre mobilné telefóny. Generálny riaditeľ TASR Jaroslav Rezník spresnil: "Rád konštatujem, že po testovacej etape boli dni, keď sme vyprodukovali až 30 spotov denne. Pritom máme nielen najširšiu sieť spravodajcov, ale aj 'videospravodajcov' na Slovensku. Videoservisom máme dosah aj na Prahu, Budapešť, Brusel a dokonca Los Angeles. Pred konkurenciou máme predovšetkým značný technologický náskok." TASR ponúka ucelené šoty i surovinu v high quality i low quality. Ako jediná tlačová agentúra na slovenskom trhu poskytuje klientom možnosť vkladania videa prostredníctvom kódu (EMBED) a na základe špecifických požiadaviek aj ďalšie výhody. Napríklad súbory vo formáte MP4 (H.264) či prehrávač videa v zákazníkom zvolenom dizajne tzv. BRANDED PLAYER.