11. 7. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Keď je denník SME taký múdry ako obyčajne a za každú cenu chce zaútočiť na predsedu vlády, tak mu odporúčame, aby pri 30-tisícovom priemernom príjme trojčlennej rodiny, vyžil pokiaľ ide o potraviny zo 4500 korún mesačne, keď teda tvrdí, že priemerná slovenská domácnosť minie na potraviny 15 percent výdavkov .“ Katarína Kližanová Rýsová ,hovorkyňa Smeru " Kamaráta zo seba istý čas robil vari len pán expremiér Dzurinda, ale to je kapitola sama o sebe. On je naozaj obdivuhodná koncetrácia bezcharakternosti na takej malej kope." Pavol Rusko "Výpoveď som podal, pretože pozícia šéfa kreatívy v STV ma momentálne natoľko obmedzené kompetencie a do jej práce zasahuje vedenie STV takým spôsobom, s ktorým sa po profesnej stránke nemôžem stotožniť." Juraj Monošík „To sú také klamstvá, ako keď ja poviem teraz, že mám informácie, že pán Lipšic je skrytý homosexuál a v hoteli v Tatrách v roku 2000 v decembri sa stretol so známym homosexuálom, a nech na to pán Lipšic reaguje.“ Štefan Harabin "Barack sa na černochov pozerá zvrchu. Odrezal by som mu za to gule." Jesse Jackson