11. 7. 2008

Harabin once more

Harabin once more
Vyhlásenie ministra spravodlivosti SR Š. Harabina k hrubým obvineniam a mediálnym útokom denníka SME v spolupráci s poslancom NR SR D. Lipšicom Obvinenia tandemu denník SME a poslanec NR SR D. Lipšic na moju adresu naberajú na obludnosti, a preto považujem za potrebné uviesť nasledujúce skutočnosti: 1. Nikdy som nerozhodoval v žiadnej trestnej veci týkajúcej sa S.B. Osobne som poznal manželku S.B., Slovenku, a to ešte predtým ako sa za S.B. vydala. 2. Denník SME hrubo klame, ak uvádza, že žiadosť o moje vylúčenie z rozhodovania v trestných veciach týkajúcich sa S.B. podal na NS SR vtedajší riaditeľ trestného odboru GP SR P. Filip, a to spolu s prepisom akéhosi telefonického rozhovoru s S.B., ktorý mal byť dôvodom na moje vylúčenie. Na NS SR takáto žiadosť a prepis neboli nikdy doručené. Z klamstva bol presvedčivo usvedčený denník SME predsedom senátu NS SR M. Lipovským, predsedom KS v Prešove I. Burgerom a P. Filipom, v súčasnosti advokátom. 3. Návrh na moje vylúčenie z rozhodovania v trestných veciach týkajúcich sa S.B. som podal ja osobne, a to z dôvodu, že som poznal manželku S.B. A to bol zákonný dôvod, ktorý mi bránil v rozhodovaní. 4. Denník SME a poslanec NR SR D. Lipšic ako dôkaz môjho prepojenia na S.B. ako údajného obchodníka s drogami (trestné stíhanie však bolo prokuratúrou zastavené) predkladajú prepis akéhosi telefonického rozhovoru z roku 1994, ktorý však zjavne neobsahuje žiadne skutočnosti diskvalifikujúce ma ako sudcu NS SR, neskôr ako predsedu NS SR a dnes ako ministra spravodlivosti SR a podpredsedu vlády SR. Jasne som už pred 14 rokmi do žiadosti o moje vylúčenie z prerokúvanej kauzy uviedol, že som poznal manželku S.B. Vzhľadom na uvedené fakty je údajný telefonický rozhovor úplne irelevantný, pokiaľ ide o obsah obvinení denníka SME a poslanca NR SR Daniela Lipšica. Podstatné je, že v rozhodovaní ako sudca, som urobil potrebný a zákonný krok. Požiadal som o vylúčenie z rozhodovania, pretože som osobne poznal jeho manželku, a nie preto, že som mal nejaký vzťah s jej manželom S.B. ako sa snaží navodiť tandem D. Lipšic a denník SME. 5. Obvinenia o mojom vzťahu s osobou S.B., proti ktorej bolo trestné stíhanie za obchodovanie s drogami zastavené pre neexistenciu dôkazov, je preto len a len hrubým útokom proti mne a vláde SR, nemá žiadne opodstatnenie a využijem všetky právne prostriedky na svoju ochranu, ako som to urobil aj v iných prípadoch. 6. Ako sudca alebo ako minister som sa nedopustil žiadneho konania, ktoré by ma diskvalifikovalo a týmto považujem celú vec za uzatvorenú. 7. Cieľom kampane proti mojej osobe je diskreditovať vládu a znemožniť mi prípadnú kandidatúru na predsedu NS SR, kde poslanec NR SR D. Lipšic a KDH presadzujú súčasného predsedu M. Karabína. Na špinavosti a vierolomnosť je KDH a osobitne „pán dokonalý" Daniel Lipšic expertom. 8. Odporúčam denníku SME, aby zistil prečo D. Lipšic nenavrhoval odvolanie ministra vnútra Vladimíra Palka, keď odmietal odvolať vysokého policajného funkcionára z Michaloviec, ktorý mal preukázateľné vzťahy s podsvetím a ktorý aktívne s podsvetím spolupracoval.