30. 5. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Máme pre vládu v Spojených štátoch správu. Skúmajte... vyšetrujte a potom ukážte tvár a dajte nám vysvetlenie. Otázka je veľmi vážna a dôkazy sú neochvejné. Bush je skrachovaná existencia s nulovou kredibilitou, politik brutálne odvrhnutý aj vo svojej vlastnej krajine, muž, za ktorého sa Američania hanbia, smradľavá špina a človek, od ktorého ľudia utekajú."
Felipe Pérez Roque kubánsky minister zahraničných vecí
" Navíc my měli neskutečnou výhodu, jakou neměla žádná startující televize. A to byl Ivo Mathé . To byla taková výhoda! Nevnímal! Hysterický, zahleděný! To nám uvolnilo první dva roky cestu způsobem, jaký jsme nečekali. Dnes už jsou všichni poučeni Železným, který navíc rozprostřel do všech televizí své děti. Často zvrhlé děti."
Vladimír Železný
„Viete, bolo to veľmi zaujímavé, pretože najprv som nebola šťastná z toho, ako sa Číňania správajú k Tibeťanom, pretože si nemyslím, že by mal byť ktokoľvek neláskavý ku komukoľvek inému. Takže som sa veľmi zaujímala o to, ako nad tým premýšľať a čo robiť, pretože sa mi to nepáči.Trápila som sa tým, ako by sme sa mali postaviť k olympiáde, pretože sa nesprávajú pekne ku Dalajlámovi, s ktorým sme dobrí priatelia „Potom došlo k tým zemetraseniam a ja som si pomyslela – Je to toto karma? Keď nie ste dobrí a stávajú sa vám zlé veci. Dostala som list od tibetských nadácií, že tam chcú ísť a pomôcť. Rozplakala som sa. Požiadali ma, či by som to nemohla citovať a ja som povedal, že áno. Bola to pre mňa veľká lekcia, že sa musíte občas naučiť skloniť hlavu a byť nápomocný i ľuďom, ktorí sa k vám nesprávajú pekne. Bola to pre mňa veľká lekcia.“
Sharon Stone
„Z času na čas sa ma pýtajú zo zboru poradcov na môj názor na niektoré veci, tak na to niečo poviem. Pozerám sa na to, ako sa dostať na . Som vyrovnaný s náboženskou otázkou, so ženami, s alkoholom, s výsledkami volieb v Srbsku, v Gruzínsku A ja som Ficovi povedal to, čo som vám povedal, že som vyrovnaný s náboženskou otázkou, so ženami, s alkoholom.“
Peter Magvaši
" Sharon Stone je verejným nepriateľom celého ľudstva".
Čínska tlačová agentúra Xinhua News Agency
"SNS je klasická systémová strana patriotického charakteru."
Roman Michelko, príležitostný politológ v STV