23. 5. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Tento krok pokiaľ náš riaditeľ vymyslel, vymyslel jednu geniálnu vec.“ Natália Žembová "Európa sa snaží brániť a robí všetko preto, aby nedovolila migrantom dostať sa na jej pobrežie. Európania v Stredozemnom mori prevracajú lode plné migrantov pri akciách, ktoré sú predstierané záchranné operácie. "Táto tragédia je ozajstná. V Stredozemnom mori sa proti Afričanom vedie vojna." Muammar Kaddáfí „Nemusím vám veriť, pri všetkej úcte k médiám, o mne popísali tiež všelijaké sprostosti a keby som im verila, tak sa zľaknem sama seba ráno v zrkadle.“ Anna Belousovová " To ste až teraz prišli na to, že Slota nechodí do roboty? Veď je to tak dlho, napriek tomu je druhý najobľúbenejší politik. Ako posúdime, či Slota ako predseda strany nemá iné povinnosti?" Miroslav Číž „Pán Slota potvrdil, že ten podpis, ktorý je na prezenčnej listine, je jeho. Rovnako aj pán Rafaj potvrdil, že on nepodpisoval pána Slotu. Pán predseda preto v súlade s rokovacím poriadkom nemôže pristúpiť k sankciám.“ Jozef Plško hovorca predsedu parlamentu "Ja som možno nevidel vizuálne ani ostatných 149 poslancov." Pavol Paška „Môj darček k Lindiným narodeninám bola oslava. Maserati som objednal o pár týždňov nato ako auto pre svoju partnerku. Tým som asi povedal všetko.“ Boris Kollár „Som aktívny typ človeka, ale určite nie na úkor dieťatka.Nechcem sa však vyčleniť zo života. Našťastie mám prácu, ktorá mi umožňuje sa takto skoro vrátiť, aby to nebolo na úkor synčeka.“ Aneta Dočekalová " Všetci poslanci nie sú na jednej lodi, ako to on hovoril vo svojom prejave. My nie sme na jednej lodi s prichytenými podvodníkmi, falšovateľmi a klamármi. S nimi ste dobrovoľne na jednej lodi Vy, lebo ich kryjete a stávate sa ich spolupáchateľom. Preto bolo Vaše vystúpenie najsmutnejším a najtrápnejším vystúpením predsedu parlamentu v ponovembrovej ére. " Vladimír Palko " Poznáte ten vtip o vtáčikovi, ktorého pri silných mrazoch olajnila krava, vďaka čomu prežil zimu, keď obžije a začne štebotať vytiahne ho mačka a zožerie ho. Z toho vyplývajú aj poučenia pre opozíciu. Prvé, nie je každý kamarát, kto ťa z pokakaného ťahá. Druhý, nie je každý nepriateľ, kto na teba kaká. A tretie, hlavné, keď si pokakaný, nečvirikaj." Vladimír Mečiar " Opozícia je trápna, trápna, trápna". Katarína Tóthová