2. 5. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

" Povedal som, že plynové komory boli detailom histórie druhej svetovej vojny, čo sa mi zdá byť očividné. Konštatujem, že v Osvienčime bola továreň IG Farben, kde pracovalo 80 000 robotníkov. Pokiaľ viem, rozhodne neboli splynovaní ani spálení." Jean-Marie Le Pen

"Myslím si, že je úplne jasné, koho chce mať Hamás za nového prezidenta Spojených štátov." John McCain

„Africké hyeny sú ohľaduplnejšie ako vy novinári.“ Robert Fico

"Pán Mečiar so mnou zhruba pred dvoma týždňami komunikoval. Požiadal ma, aby som ho navštívil v centrále ĽS-HZDS. Ako tému stretnutia uviedol rozpustenie štruktúr ÚPN. Vzhľadom na tému a navrhované miesto stretnutia som odmietol. Následne mi pán Mečiar telefonicky oznámil, že zruší zákonom ÚPN." Ivan Petranský

" Pán Petranský dostal návrh na stretnutie. Som poslanec Národnej rady SR, predseda strany, ktorá mu dávala dôveru. povedal s tým, že Petranský si mal vybrať miesto. Povedal som mu, že nie je žiaden génius a v tej funkcii sedí preto, že sa na tom dohodli Fico, Mečiar a Slota." Povedal som mu, miláčik som rád, že sa nechcete so mnou rozprávať, lebo s hlúpymi ľuďmi aj ja strašne nerád rozprávam". Vladimír Mečiar

" Žiadne reformy, žiadni zahraniční investori. Sú to ľudia a ich každodenná tvrdá robota, ktorá dnes Slovensko stavia do polohy krajín s najvyšším hospodárskym rastom." Robert Fico