21. 3. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Na stole budú dva valce s nápisom Ideme ďalej HZDS. Doteraz si novinári z parného valca zo Zlatej Idky robili žarty, tak v podobnom duchu to chceme novinárom takto vrátiť. " Milan Urbáni

„V právnom štáte je neakceptovateľná prítomnosť daňového podvodníka nielen v talári, ale ani ako vrátnika na ústavnom súde. " Štefan Harabin

„Jej minulosť mi je známa. A je mi ľahostajné, prečo a akým spôsobom bol jej muž Deák spájaný s podsvetím. Ja som ho poznal ako cieľavedomého a inteligetného človeka.“ Jirko Malchárek

"Príde doba, keď Šťastný dostane za toto všetko po frňáku. A už je to tu. " Jozef Golonka

„Nemáme informácie, ktoré bude zrejme denník SME pre čítanosť uverejňovať na pokračovanie. Je možné zo strany redakcie poskytnúť nám informácie vo forme oznámenia už teraz? Potom sa tým budeme zaoberať.“ Dobroslav Trnka

"Nie je to už o päťstokorunáčkach, ale so mnou to nič nerobí. Mne nejde o peniaze. Od začiatku som jej viedol účty, kontroloval obchodné vzťahy, mám od nej generálnu moc. Ona takéto veci nevníma, je to na tú jej hlavičku ešte náročné. Má školu, spieva a nahráva nové CD.“ Milan Šindler