25. 1. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Zistím si, nakoľko je informácia významná. " Bohumír Bobocký k otázke že informáciu, že vláda dostala od holandského akcionára zdravotnej poisťovne Dôvera návrh, aby mu štát zaplatil odškodné 15 miliárd, inak sa obráti na medzinárodnú arbitráž STV v hlavných správach neodvysielala.
"Nebudeme s nimi vôbec diskutovať. Dali tam číslo z brucha a myslia si, že sa roztrasieme od strachu. Ak sa poisťovniam právny stav nepozdáva, môžu z trhu odísť.„Asi si to takto vyrátali s pánom Rudolfom Zajacom, Zrejme to budú tie miliardy, ktoré naliali do médií, Chystám sa pozorne sledovať, akým spôsobom budú médiá o kauze informovať." Robert Fico

"Opozícia destabilizuje krajinu v citlivom období, keď sa Slovensko pripravuje na prijatie eura." Robert Kaliňák
"Nevidím problém v tom, ak vládu kritizujú médiá, keďže ich vlastníci sú hodnotovo zvyčajne pravicovo orientovaní. Neprijateľné však je, aby ako pracovnú metódu používali polopravdy, lži a neobjektívne informácie. Trvám na tom, že je potrebné nejaké profesionálne minimum pre novinárov. Za kľúčovú považujem profesionalitu žurnalistov, ktorá by sa mala prejaviť aj formálne. Na odovzdávanie štátnych vyznamenaní v úvodný deň roka prišli niektorí novinári ako z turistickej vychádzky. Práca novinárov je najväčší súčasný problém slovenskej politiky. Médiá skresľujú informácie o vláde podobne, ako to robili komunistické noviny v správach o niekdajšej disidentskej iniciatíve Charta 77. Neprekáža mi politický postoj médií, ale ich klamanie. Nám vadí to, že v tejto kritike je obrovské množstvo klamstiev a neobjektívnych informácií."
Robert Fico
"Dokonca som telefonovala do Švédska, aby som pochytila tamojší akcent. "
Lucia Olešová
„Mladý Fidel zobral samopal, odišiel z rokovacej sály do dažďového pralesa v blízkosti Havany. Počkáme kým sa vráti.“
Vladimír Palko
"Ja som od šestnástich rokoch slávny človek, vy zakomplexovaní chlapčekovia."
Magdaléna Vášáryová
" Včera po skončení schôdze sa zastavil pri mne premiér Fico a povedal mi doslova: Ty si najväčší chrapúň, akého som v živote stretol. A toto všetko ti vrátim takým nebotyčným spôsobom, na aký do smrti nezabudneš."
Milan Hort
"Vy máte strach z toho, že táto vláda urobí v štáte poriadok. "
Marta Damborská
"Ak by som to mal prirovnať k nám, ľuďom, všetci chceme mať peknú pleť, ale koľkí máme pehy? A takéto pehy majú aj ostatné spoločnosti na tejto zemeguli. Ide len o to, ako ich dokážeme zniesť a bojovať proti niečomu, čo je proti občanovi. Je to jeden veľký balvan, ktorý sa nedá obísť, cez ktorý musíme prejsť a rozdrviť ho. A ja verím, že sa nám to spolu všetkým podarí."
Ivan Gašparovič
"Väčšina občanov je integrálnou súčasťou cirkví. Bol by som veľmi rád, že ak veriacemu človeku je cirkev matkou, nech štát je všetkým občanom otcom."
Robert Fico