30. 11. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Gabika, čo sa zviditeľnila tým, že odrbali diváka pri Neveste, že sa už aj svadby chystali aj neviem čo a už dávno spali spolu. Áno, vydatá žena sa kozlí. Nehnevajte sa na mňa. Keď jedna žena, vydatá, má tridsaťštyri alebo tridsaťpäť rokov a sa nechá: spolupracujem s niekým, aby som bola v bulvári a napísali o mne, že som kurva, lebo to je kurva. Čo si to vy dovoľujete? Akí vydierači my sme. Ticho buď! Aký som ja vydierač do piči? Koho ja vydieram? Kto mne čo dal? Ten článok do piči, čo ste tam dali: vydierači roka. Vydierači tam bola titulka.Hej, ja som vulgárna, ja si aj zapičujem. Vy si pičujete, keď sa ožeriete všetci. Opijáše, tam párty si robíte, chľastáte, sa dohodnete kto kedy bude na titulke, kto sa ma s kým pojebal, kto sa má s kým pobozkať a všetci ste in“ Nora Mojsejová

"Je mi ľúto, že smeráci nechali svojho predsedu na odstrel." Vladimír Mečiar

"Pri pozmenení schváleného znenia zákona o sociálnom poistení, ktoré malo ísť na podpis prezidentovi, si necekol ani mäkké f, ty charakterný prebehlík.“ Stanislav Janiš Dušanovi Jarjabkovi

"Priatelia zo Smeru si neuvedomili, aké veľké zviera vypustili z maštale." Miroslav Jureňa

„Vážený zbabelý pán pre­miér. Nech sa nechová ako Martinko Klingáč – to je tá rozprávková postava, ktorá sama chodila a sama so sebou rozprávala. " Milan Hort

„Kdesi v detstve ste si udreli hlavu o červenú hviezdu.“ Dušan Jarjabek

„Pracoval som tak, aby som sa mohol každému pozrieť priamo do očí. Ježiš Kristus povedal na kríži farizejovi: Je mi ťa ľúto, pretože nevieš, čo činíš.“ Miroslav Jureňa

„Takto očividne kradnúť sa vymyká zvyklostiam." Mikuláš Dzurinda

"Zadelenie do časových zón s celými hodinami svetu nariadili Spojené štáty. " Hugo Chávez