17. 8. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
" Vyzval som ľudí: majme aj teraz odvahu, pretože svet nie je o nič lepší ako za vojny. Aj teraz sa bojuje o suroviny, o moc, o vplyv, len sa používajú iné zbrane. Používa sa globalizácia, liberalizácia, privatizácia.Požiadal som ľudí, aby sme aj naďalej mali odvahu proti takýmto procesom sa postaviť. Aby sme sa neocitli v krajine, kde stále budeme občanmi, ale kde všetko okolo nás, voda, zem, energia, bude patriť niekomu inému. Toto je hlavný odkaz, tá odvaha musí existovať aj v roku 2007, nie len v roku 1944." Robert Fico

"Nemyslím si, že Benešove dekréty sú podradná téma. Je to jedna z najvýznamnejších tém, nielen z pohľadu Maďarov, ale z pohľadu demokratických hodnôt na Slovensku vôbec."
László Öllös
" Hnutie za demokratické Slovensko bezvýhradne podporuje všetky iniciatívy predsedu vlády Slovenskej republiky Roberta Fica na urýchlenie výstavby diaľnic na Slovensku.Tým, čím môžeme, prispejeme tiež. Aj tunely okolo Žiliny by mali byť dokončené novou raziacou metódou, čo je v lehote troch rokov možné. " Vyhlásenie ĽS-HZDS k urýchleniu dostavby diaľnic
„Viem si za istých okolností predstaviť pozitívnu spoluprácu ekonomického sveta s novinármi. To je otázka toho, s akým cieľom to robíte. V situáciách, ktoré nie sú háklivé a kde nehrozí konflikt verejného a súkromného záujmu, nejaká spolupráca byť môže. Tá firma (SPP) nikdy neorganizovala priamy konflikt so štátom. So súčasným vedením štátu však DSS podľa nášho názoru priamy konflikt organizujú.“
Miroslav Číž na otázku : Vyčítate novinárom výlet do Álp za peniaze poisťovne. Hovorkyňa Smeru bola ešte ako novinárka na trojdňovom výlete v Paríži za peniaze SPP. To je v poriadku?
„Smer, najmä po kauze Privilégium, nemá blízko ku KDH.“
Pavol Hrušovský
„Ja som vedel, že novinári sú nepoučiteľní a trvám na všetkých výrokoch na vašu adresu, ďakujem pekne.“
Robert Fico

"Nebudem o tom hovoriť z rôznych dôvodov. Je to už uzavretá kapitola. Navyše pravidelne vidím články, v ktorých moja bývalá manželka hovorí o našom vzťahu, takže ja to už nemusím hovoriť. Mám vlastne tlačovú hovorkyňu nášho vzťahu, takže ja nechám všetko na Mariannu.” Libor Bouček