10. 8. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Pokiaľ chce nejaká spoločnosť oznámiť niečo novinárom a pokladá za potrebné ich niekam zavolať, nenazval by som to výletom." Peter Socha , predseda ADSS

„Nestarajte sa do nás, vy špiny. To je súkromný majetok. Do toho vás nič nie je, čo s tým urobíme. Aj keď tam bude rásť kukurica. Ste chudáci.“ Stanislav Szabo, majiteľ ŠK Eldus Močenok

„Vydavatelia sa nezúčastňujú na politickom boji. " Združenie vydavateľov periodickej tlače

"Dnešným systémom fungovania som absolútne znechutená. To ľudia nemajú hlbšie hodnoty? Čo presne máte na mysli? Ľudia sa neustále za niečím naháňajú.Za kariérou – a keď ju majú, tak nevedia čo s ňou. Za peniazmi – a keď ich majú, nevedia si ich užiť. Za láskou – a keď ju získajú, zase chcú inú.Ako z toho von? Aj v Televíznych novinách bojujem za to, aby sme mali viac pozitívnych správ. Nielen to, že sa niekto zabil, že iný vykradol banku." Marianna Ďurianová

" No pravda je aj to, že vlastníctvo televízie je pre nás istá ochrana. Aby sa o nás niekto nepokúšal šíriť nepravdy a ohovárania." Patrik Tkáč, J&T

"Som na vtáka pyšný. Je veľký ako ovládač Sky. Zmeral som si ho.“ Peter Andre

„Je veľký ako ovládač Sky+, taký ten so šedými tlačidlami hore, ten je väčší než normálne diaľkové ovládanie.“ Jordan, maželka Petra Andre

"Nemám povinnosť mať poradkyňu. Rozhodol som sa, že nebudem mať poradkyňu. Nevidím žiadny dôvod, aby som sa s vami delil o naše poznatky, skúsenosti, alebo zámery v tejto oblasti. Ja nepotrebujem poradcu, aby mi povedal, akú mám mať kravatu, alebo akú si mám dať košeľu, alebo či mám gestikulovať výraznejšie alebo menej výrazne. V tomto si myslím, že sme dostatočne skúsení, aby sme si uvedomili, v čom je podstata mediálnej politiky, o čo tu na Slovensku ide. Na Slovensku je veľmi zvláštna situácia z hľadiska vzťahu médií k vláde. My to rešpektujeme, ale nebudeme si dávať servítky pred ústa .Máme svoju vlastnú predstavu o mediálnej politike. Myslím si, že môžeme organizovať náš život z pohľadu vzťahu k médiám takým spôsobom, aký považujeme za správny.Sú veci, ktoré považujem za svoje súkromie. Nepotrebujem sa deliť s vami ani s občanmi s tým, kde som bol na dovolenke. Nevidím dôvod, prečo o týchto súkromných veciach hovoriť." Robert Fico

„Žiaľ, taká je doba.“ Ladislav Straka

"Možno príde akýsi nový začiatok a o tri roky budeme mať BBC vo vrecku. Táto nepríjemná epizóda ma nijako nerozhodí. Takéto momenty zvyknú zomknúť zdravé jadro. Chcem to celé charakterizovať tak – ďakujem médiám, že to otvorili. Pretože zisťujem, že aj u nás platí – pod lampou býva najväčšia tma. Skutočne som nevedel, že sú také medzery v komunikácii. Teraz musím posúdiť, či majú kolegovia dôvod mať vieru v zlepšenie, alebo je to rebélia voči tvrdému šéfovi. " Radim Hreha

„Pre začínajúceho redaktora je cesta s prezidentom republiky cťou“. Zuzana Štukovská, STV