15. 6. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Trpíte nutkavým syndrómom predkladania iniciatív, ktoré nie sú priechodné. " Rafael Rafaj Danielovi Lipšicovi

"Predpokladám, že Viliam Veteška je skutočne v nemocnici a nechcem do toho zasahovať ale i napriek tomu kandidovať mohol. Keďže stiahol kandidátku kladiem si určité otázniky. Celý dvojmesačný cirkus považujem za bublinu, keďže Veteška nakoniec nekandidoval. Výsledok volieb sa dal očakávať a Tibor Mikuš vedel už z rozhodnutia o spôsobe hlasovania, ako nakoniec verejná voľba dopadne. Aj keby bolo hlasovanie tajné, určite by to neovplyvnilo výsledok. Hlasovalo sa podľa abecedného poradia kandidátov a o Mikušovi sa preto nakoniec nehlasovalo." Ján Kovarčík, HZDS- ĽS

" Veteška sa rozhodol kandidovať na post predsedu strany po nie veľkom uvážení. Vyhlásil to na tlačovej besede na sneme predseda strany . Veteška mi ešte pred minuloročnou operáciou srdca povedal, že kandidovať nebude. Niekto ho však na túto cestu zatlačil a on sa nechal. Veteška nie je zlý človek. " Vladimír Mečiar

"Liberálnu orientáciu ĽS-HZDS som si zatiaľ nevšimol " Pavol Rusko

"Súčasná vláda je vládou Smeru-SD s dvoma miništrantmi ." Pál Csáky

"No zakončím to tým, že skutočne verím tomu, že vydavatelia, novinári a všetci zúčastnení konečne pochopia, že čas nemôže zostať stáť a všetko sa musí vyvíjať. Tak ako napríklad môj prvý videoblog na začiatku tohto roku. Hľa už sa opičia v SME po mne, nech sa opičia, je to dobré. Je to vývoj! " Braňo Mojsej

„Myslím, že na svete sú dôležitejšie problémy, ktoré treba riešiť. Napr. hladné a choré deti, alebo nevydarené manželstvá a ich nedozierne následky na deti. Potom to môže dopadnúť tak, ako v tomto prípade, že dieťa, ktoré nevyrástlo v usporiadanej rodine plnej lásky, je zmätené počas celého života a stále niečo hľadá a ani vlastne nevie čo. Vracia sa síce domov k „MAME“, ktorú v dospelosti môže nahradiť jeho partnerka, ale občas potrebuje z domu ujsť. Myslím si teda, že je nevyhnutné venovať sa deťom, ich dušiam a potrebám, aby stránky bulváru potom nezapĺňali takéto nezmyselné články.“ Marianna Ďurianová

„Viete čo keď vy ste buzerantka, tak mne to moc nevadí. Ale keď to silou mocou budete prezentovať ako v Sao Paule, kde bolo tri milióny buzerantov, tak to už mi vadí. To je obrovské nebezpečie pre normálnu.... normálnych ľudí. Viete čo, ja sa vás pýtam, či ste normálna?A nie ste buzerantka? Tak čo sa ma pýtate, či som ja normálny. Ja som normálny určite.Vy chcete akurát otočiť, vždy chcete otočiť niečo, čo je normálne voči niekomu. Ale v konečnom dôsledku slovenská spoločnosť uvidí, že čo ste za špiny. Vy konkrétne, vy ste špina." Ján Slota

„Slotove vyjadrenia boli primerané. Pravda má vyššiu hodnotu ako takzvaná slušnosť.“ Rafael Rafaj

"Koho som tak označil ? Šutkovú, veď ja ju ani nepoznám. Viete čo, ja o tom nič neviem. Som na dovolenke, dovidenia. Ján Slota