23. 3. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Možno sa o ňom sa hovorilo že je človekom KDH preto, lebo Rybníček je slušný človek. Možno bol aj - niekedy v deväťdesiatych rokoch - našim členom. V každom prípade je to slušný človek, ktorý si z tej televízie neodniesol nič. Na rozdiel od iných ani hanbu. Dnes sa s pánom Rybničkom z času na čas stretnem a môžem vám povedať, že počas jeho riaditeľovania som sa s ním stretával menej. Takže neviem, prečo sa to hovorí, okrem toho, že je to slušný človek. Mediálnu sféru mal u nás na starosti František Mikloško a pokiaľ viem, nestretával sa s ním. Všetci sme sa s ním občas stretli, pretože prichádzal do parlamentu lobovať za niektoré zákony, ktoré boli potrebné na fungovanie televízie. Navyše - kádehák by nikdy nešiel do Elektry. Rybníček do nej na politický klub HZDS v záujme televízie šiel. Ja som sa s ním na tému televízie rozprával trikrát. Keď inaugurovali prezidenta, prišiel tam aj štáb z STV, oblečený rovnako, ako ostatné štáby. Povedal som Rybníčkovi, že nie je vhodné, aby verejnoprávna televízia chodila k prezidentovi v krátkych nohaviciach. To je podľa mňa urážka, nech ide o kohokoľvek. Upozornil som ho tiež, že by bolo vhodné spravodajsky pokryť pohreb viedenského kardinála Königa vzhľadom na to, čo tento človek urobil pre ľud za železnou oponou. Spravodajstvo musí byť vyvážené, musí mať oddelené správy a komentáre, čo sa zatiaľ deje, rovnako nesmieme podliehať takým hlúpostiam, že na začiatku bude veľa krvi a na konci mačičky. " Pavol Minárik, KDH

"Trošku viazne komunikácia medzi mnou a predsedom Smeru, čo je na závadu. Fico je možno zaťažený cestovaním po rôznych teritóriách Slovenska a asi má dôležitejšie veci na starosti ako je stretávanie sa s koaličným partnerom. Komunikácia je však jednosmerná, odozvu z druhej strany nemám. Ja nemôžem rozprávať so vzduchom," vyhlásil. Niektorí štátni tajomníci si začínajú namýšľať, že sú viac ako ministri. Ide napríklad o ministerstvo životného prostredia. Vedenie strany mi však zakázalo tvrdo vystupovať v tomto smere. Minister Ján Mikolaj je najlepším ministrom školstva od roku 1989. Je to správny chlap na správnom mieste." Ján Slota ,predseda Slovenskej národnej strany

"Na chodníku pri Bielom dome je priestor, v ktorom musíte zostávať v pohybe." Scott Fear, policajný poručík Washington D.C.

„Odkážte Soni, že ak sa mi neospravedlní, do roka dostane rakovinu vagíny. Ak sa mi hneď ospravedlní, neochorie." Desperado v SMS Soni Müllerovej

„Pretože vo vedení SOZA sú zastúpení aj komouši, vybral som sa na zasadnutie v slávnostnej uniforme príslušníka ZNB. Vidiac, že na karnevale si väčšin. prítomných nemusela dávať masku či kostým, som v rytme Internacionály znejúcej z príručného megafónu opustil sálu.“

Peci Uherčík

"Ak niektorý zo študentov povie, že mi dal čo len päť korún, tak sa pred prezidentskou kanceláriou oblejem 20 litrami benzínu a na protest proti tejto červenej vláde sa zapálim .“ Ján Bukai, predseda okresnej organizácie SNS v Tvrdošíne

"O odchode uvažujem už od januára, pre rozpracované projekty som sa rozhodla až pred niekoľkými týždňami.Rada pracujem v schopnom a rozhodnom prostredí. V STV mi chýbal motor a programová vízia."

Denisa Biermannová, STV

"Štátne podniky by mali by mali podobne ako súkromné spoločnosti vedieť zúčtovať pri obchodoch s krajinami tretieho sveta úplatky. Ide hlavne o firmy podnikajúce v zbrojárskom priemysle. Hovoríme o netradičných formách predaja. Tieto netradičné formy skutočne fungujú. Ale ja si myslím, že aj toto je ošetriteľné aj v štátnych podnikoch. Len to musí byť niekde evidované." Ľubomír Jahnátek ,minister hospodárstva

„Je to prázdne gesto .Je to bublina, zosobniť sa to nedá, mnoho z tých vecí je na Najvyššom súde a stále to nie je právoplatne rozhodnuté. V prípade televízie treba hovoriť o inom probléme. Riaditeľ televízie a Rada STV schválili stratu 200 miliónov. To im treba dať zosobniť.“ Richard Rybníček