14. 3. 2007

NCTO 2006-Výsledky

NCTO 2006-Výsledky

Všetci ste sa pýtali, že niekto tam chýbal ! Nie, nechýbal. Máme špeciálne prekvapenie :

Special Jury Prize sponsored by daily Jihad goes to Marianna Boučková- Ďurianová.

Ku gratuláciám sa pripájajú : - Ivan Jakabovič, Marek Dospiva ,Robert Saliu,Robert Kaliňák, Žigmund Pálffy, Eric Assimakopoulos ,Alexander Rozin ml., Libor Bouček ,Jan Novotný and comp., : „Nič z toho, čo robím, nepovažujem za neresti a už vôbec nie také, ktorých by som sa chcela zbaviť. So sebou som úplne spokojná."

Úžasných 1192 hlasujúcich rozhodlo, že Súťaž o Najtrápnejšiu CELEBRITU Televíznej Obrazovky 2006 bez zaváhania vyhral aj náš favorit Braňo Mojsej s 487 hlasmi / 41 %. /

cintavy.blog.sme.sk

Na ďalších priečkach sa umiestnili :

2. Nora Mojsejová s 238 hlasmi / 20 %/ 3. Gabika Drobová so 194 hlasmi / 16 % 4. Zuzana Hajdu so 104 hlasmi / 9 % / 5.Zuzana Belohorcová a Jan Novotný po 5 % 6. Zora Czoborová a Zuzana Fekiačová po 2 %

Živočíchopis víťaza vlastnou rukou : Narodený 5.mája 1968 v sanitke na zatáčke za obcou Lada pri Prešove,čiže Prešov.Prešov ako slovenský Seatle je dobrým miestom pre narodenie muzikanta.V škôlke bola pesnička P.Hamela Učiteľka tanca u mňa hitom č.1.Moja prvá gitara bola raketa badmintonu,s ktorou som hral absolútne najlepšie,pritom som si prepínal dve nočné lampy, aby to bola tá pravá show a kedže mama bola laborantka, zabezpečila mi vždy suchý ľad/dym/.