15. 2. 2007

Najkrajší reklamný film 2006

Najkrajší reklamný film 2006

Reklamný film spoločnosti Renault “Crash Test klobása” alebo "Crash Test bageta" vyhrala ocenenie "Najkrajší reklamný film 2006" na 22. Medzinárodnom automobilovom festivale v Paríži. Víťaza určuje verejnosť a vyhlasovateľom súťaže v 56 krajinách je spoločnosť Eurosport International. Víťazný reklamný spot metaforicky znázorňuje nemeckých (biela klobása), japonských (sushi) a švédskych (knackerbrot) výrobcov automobilov, ako "zlyhávajú" pri crash teste. Posledný crash test v spote absolvuje typická francúzska bageta, ktorá ako jediná úspešne vyviazne z nárazu. Crash testy v automobilovom priemysle sa čím ďalej stávajú silným komunikačným nástrojom. Euro NCAP poskytuje konzumentom realistické a nezávislé hodnotenie bezpečnosti automobilov predávaných v Európe. Maximálny počet získaných hviezdičiek za bezpečnosť v teste Euro NCAP je päť, pričom Renault má ako jediný zo všetkých výrobcov automobilov na svete vo svojom portfóliu 8 modelov, ktoré spĺňajú najvyššie parametre bezpečnosti.