1. 12. 2006

Stížnost je podání nebo sdělení, které někdo podá

Stížnost je podání nebo sdělení,
které někdo podá
Reakcia na článok "Nominácie, čo presiahli medze" Toma Nicholsona v denníku SME, zo dňa 25. 11. 2006

Je evidentné, že p. Nicholson prevzal do svojho článku obsah článku, uverejneného na internetovej stránke aktualne.sk, ktorý spracovala p. Nicholsonová. Nepoznám a ani ma nezaujímajú vzťahy medzi menovanými, ale uverejnené nepravdy, polopravdy a výmysly ma nielen urazili, ale majú značný dopad na môj život, a to vo všetkých oblastiach. Aj vzhľadom k tomu Vás žiadam, aby ste vo Vašom denníku uverejnili tento môj list ako reakciu na uverejnený článok, a to v záujme dania vecí do objektívnej roviny. Dňa 13. 12. 1996 bola založená spoločnosť TURAN, s. r. o., so sídlom na ul. Zlatníckej 7 v Prahe. Je pravdou, že jedným zo spoločníkov, ktorý spoločnosť zakladal, bol aj Barak Alon, občan Rakúskej republiky. Tým ale akékoľvek kontakty s p. Alanom Barakom boli ukončené. Táto spoločnosť nevykonávala žiadnu podnikateľskú činnosť, tzn. žiadny obchod, čo je si možné overiť na príslušných daňových úradoch. Práve z tohto dôvodu som nikdy a nijakým orgánom nebol ani vypočúvaný ani vyšetrovaný a ani akokoľvek inak dotknutý vo vzťahu k akejkoľvek trestnej činnosti, či už skutočnej alebo v štádiu podozrenia Alona Baraka, tzn. ani z tzv. tunelovania Komerčnej banky. O jeho aktivitách som nemal ani nemám žiadnu vedomosť. Pani Lucia Nicholsonová a aj iní, ktorí sa opierajú o jej článok uverejnený na internetovej stránke aktualne.sk, napr. Ing. Ivan Mikloš, veľmi dobre vedia, že toto je skutočnosť a realita, ale napriek tomu živia tzv. kriminálne prostredie. Mimochodom, 20. 11. 2001 materiály o spoločnosti boli predložené príslušnému súdu s tým, že existujú dôvody na zrušenie spoločnosti s likvidáciou. Spoločnosť ASIP Trade, s. r. o., bola tiež založená 13. 12. 1996, kde jedným zo spoločníkov bol aj Igor Šafranko. Tak ako THURAN, s. r. o., ani ASIP Trade, s. r. o., nevykonával žiadnu obchodnú činnosť, čo je možné si overiť na príslušných daňových úradoch. S Igorom Šafrankom sme sa rozišli k 30. 09. 1997 a to, aké aktivity vyvíjal, s kým a pre koho, mňa ani iných nezaujímalo ani nezaujíma. Ja som nevedel a dosiaľ neviem, či Igor Šafranko bol resp. je niekoho pravou rukou, s kým podnikal alebo podniká, a s takouto osobou, ako sa v jeho súvislosti spomína, som sa nikdy nestretol. Dňa 20. 11. 2001 materiály o spoločnosti boli tiež predložené príslušnému súdu s tým, že existujú dôvody na zrušenie spoločnosti s likvidáciou. Pani Lucia Nicholsonová sa mýli resp. úmyselne zavádza občanov Slovenskej republiky aj v otázke prepojenia Dušana Macha na moju osobu, keď konštatuje, že nás spája akciová spoločnosť FAKON, v ktorej menovaný pôsobí ako predseda dozornej rady a v ktorej som bol členom dozornej rady do roku 2002. S JUDr. Dušanom Machom sme sa v dozornej rade nestretli, pretože menovaný sa stal členom dozornej rady 04. 02. 2002, kým ja som členstvo v dozornej rade ukončil 03. 02. 2002 a nemali sme a nemáme ani iné spoločné podnikateľské aktivity. Je pravdou, že v čase, keď som bol členom dozornej rady FAKON, v predstavenstve spoločnosti pôsobil p. Dr. Pavol Paška, terajší predseda parlamentu. Toto sú všetko fakty, ktoré sa dajú objektívne preveriť. Neviem však, či je záujem zverejniť objektívnu pravdu, alebo nie. Je však jasné, že citované články vypracované na objednávku niekoho, Nicholsonovcami, mali za cieľ prostredníctvom mojej osoby diskreditovať prinajmenej nominanta do predstavenstva Transpetrolu, a. s., môjho brata Sergeja, keď nie aj ďalšie osoby. Pritom vierohodnosť a kvalitu nominanta spochybňujú Tí, ktorí v čase vládnutia, t.j. počas vlády Mikuláša Dzurindu, členom ktorej bol aj p. Mikloš, môjho brata "nominovali ako politického nominanta" do tímu p. Eichlera vo VSŽ, a. s., Košice, kde vykonával aj funkciu viceprezidenta. Vierohodnosť a kvalitu Ing. Sergeja Zápotockého, ale tým aj moju, spochybňujú Tí, za vládnutia ktorých menovanému bola v októbri 2003 udelená previerka Národného bezpečnostného úradu na veci "Tajné". Veď predsa v tom čase bol predsedom vlády taktiež Mikuláš Dzurinda a členom vlády Ivan Mikloš. Kde je teda objektívna pravda? Pred tromi rokmi, pri previerkach môjho brata, keď bolo preverované kompletne všetko príbuzenstvo, všetky vzťahy, podnikateľské aktivity a dokonca aj situácia v rodinách, som nebol osobou s tzv. "temnou minulosťou a s kontaktmi na Rusko", nebol som napojený na organizovaný zločin a ani ináč nebol som nebezpečný pre Slovenskú republiku?Prečo som sa stal nebezpečným až teraz? Odpoveď na túto moju otázku ponechám občanov Slovenskej republiky, čitateľom Vášho denníka, manželov Nicholsonovcov a vedenie SDKÚ na čele s Mikulášom Dzurindom a Ivanom Miklošom.