25. 8. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Uznám, že sa niekedy môžu stať chyby, ale od začiatku trojica pískala tendenčne v prospech súpera. Ružomberka, ktorý je jedna dedina, môže tam mať Fiľa a nejaké ambície.Viem uznať mužstvá, ktoré majú históriu, niečo znamenajú, ale títo tu prišli a vyhrali po takomto výkone rozhodcov. My sa skrývame a aj celý Slovenský futbalový zväz, že akých máme kvalitných rozhodcov. Micheľ, s týmto Slyškom, čo tu bol na čiare, bol jediným rozhodcom na MS, ktorý pískal tendenčne v prospech Nemecka. Potom sa čuduje, že nepíska, teraz je poslanec národnej rady a neviem čo ešte. Keď sa takýmto smerom bude futbal uberať, bude to katastrofa. Viem prijať prehru, prehral som aj s Nitrou, prehrali sme aj inde, ale toto nepatrí do futbalu. Keď sa nebudeme skrývať za kvalitné výkony hráčov a mužstiev, ale za rozhodcov, dobre - no potom zbohom slovenský futbal." Ján Kozák , tréner MFK Košice

"Ľudia budú musieť viac míňať na svoje dôchodky a na zdravotnú starostlivosť. Celkom určite to znamená, že sa budeme musieť vzdať dovolenky, aby sme si mohli odložiť peniaze na neskôr." Nemecký minister financií Peer Steinbrück

"Je zvláštne, že pán Zahradník ešte pred niekoľkými mesiacmi ako môj hovorca všetky tieto veci obhajoval, dnes je to inak. Je to obdobím? Alebo čím to je?" Richard Rybníček, bývalý generálny riaditeľ STV

"Ľudia šalejú. Milujú to. Všetci sa pýtajú 'Kto to je?' Ja to neprezradím, pretože nechcem, aby niekto vytiahol telefón, nahral si to a urobil z toho vyzváňací tón. Keď ľudia nevedia, že to som ja, nebudú to súdiť. Avšak keď vedia, že som to ja, potom si povedia 'Fuj.' Nebudú ani tancovať. Plačem, keď počúvam svoj album, je tak dobrý."

Paris Hilton

"Seňora Vyhodená, o ktorú nezakopol ani milionár Novotný.Do každého hovna chceš ten fas pichnúť? Toto ti stojí za to?"

Mário Hrbas alias Papuľa

"Môj frajer * ťa podpáli a zdochneš na ulici."Ešte raz sem prídeš, tak ti najebem, že ťa odjebe môj frajer." Ty kokot, o kom sa takto budeš baviť, do piči. !" Marianna Vadkertiová * Miloš Položáni- 94001 Nové Zámky, S.H.Vajanského 23- Info pre prokurátora