19. 7. 2006

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Prvýkrát sa v hlavných správach francúzskej komerčnej televízie TF1 objavil černoch. Moderátor Harry Roselmack vystriedal hviezdu spravodajstva Patricka Poivre d'Arvora, pokiaľ je na dovolenke. Aj prezident Jacques Chirac povedal médiám, aby zamestnali viac ľudí z menšín po minuloročných nepokojoch. Tento krok naplnil titulky všetkých francúzskych novín. "Nie som čierny, ani biely. Nie som žena, ani muž. Som novinár," povedal Harry Roselmack. Už predtým pracoval v spravodajstve menších televíznych kanálov. James Woods je ďalšou hollywoodskou hviezdou, ktorá sa zjaví na TV obrazovke . Dvojnásobný nominant na Oscara /Salvador a Ghosts of Mississippi / by mal prevziať úlohu obhajcu Sebastiana Starka v seriáli CBS Shark. " Vždy som hovoril, že nechcem hrať v seriáloch, nie z dešpektu k televízii, ale nechcel som hrať dookola stále to isté. Zobral som túto úlohu preto, lebo je to to najlepšie, čo som za posledných desať rokov čítal.

Woods vyhral dva razy Emmy Awards-My Name Is Bill W. a Promise. Ďalšími hviezdami nových sérií CBS budú Skeet Ulrich / Jericho/, Ray Liotta, Virginia Madsen a Shohreh Aghdashloo /Smith/.

America Ferrera a Salma Hayek

Známa hollywoodska herečka Salma Hayek začínala svoju hereckú kariéru v mexických telenovelách. Po mnohých úspechoch na striebornom plátne, medzi ktorými nechýbala ani nominácia na Oscara, sa táto 39-ročná herečka rozhodla, že sa vráti ku svojim hereckým začiatkom a pre televíziu ABC nakrúti komediálnu telenovelu. Hayek je jednou zo šiestich producentov seriálu Ugly Betty, ktorý televízna spoločnosť ABC uvedie 22. septembra. Hlavnú postavu škaredej Betty, mladej dievčiny z newyorskej štvrte Queens, ktorá pracuje ako asistentka vydavateľ módneho časopisu, stvárni herečka America Ferrera. "Bude to sarkastické. O komkoľvek, kto nie je super štíhly a skutočne vysoký, si niektorí ľudia môžu myslieť, že je škaredý. My si z toho budeme strieľať. Skutočne si nemyslíme, že je škaredá," povedala Hayek.Nový americký seriál bude nadľahčene nakrútený na motívy kolumbijskej telenovely Yo Soy Betty La Fea (Škaredá Betty), ktorý sa vysielal aj na Slovensku. Táto telenovela zaznamenala obrovský úspech v španielskych televíziách po celých USA. "Myslím, že americké publikum po niečom takomto naozaj prahne a bude to skutočne milovať. Latinskoamerická komunita sa o to začala veľmi živo zaujímať. Myslím, že tejto Betty nebudú mať nikdy dosť," dodala. Mladá, iba 22-ročná Ferrera, ktorá sa preslávila vďaka filmu Real Women Have Curves (2002), si myslí, že Betty reprezentuje skutočné ženy. "Netušila som, aká som tučná, kým som nezačala hrať. No vo vnútri to tak necítim. Zdá sa, ako by úlohy, ktoré naozaj niečo znamenajú, boli zlé a nikto ich nechcel," dodala.

Aká by to bola sezóna sitcomov bez herca Teda Dansona? Herec známy z komediálnych seriálov ako Cheers či Becker, sa v septembri vráti na televízne obrazovky v novom sitcome Help Me Help You televíznej spoločnosti ABC o terapeutovi, ktorý má viac problémov ako jeho pacienti. "Aj ja, rovnako ako zvyšok sveta, musím platiť hypotéku. A preto musím pracovať," povedal Danson v utorok na letnom stretnutí Asociácie televíznych kritikov. "Sitcomy, ktoré som nakrúcal doteraz, sa dali len ťažko nazvať prácou. Teraz budeme nakrúcať 14 hodín denne, bez dovolenky." Podobne ako pri seriáloch Cheers a Becker, ani pri svojom najnovšom sitcome nebude Danson hrať pred živým publikom. "Bude to viac ako film. Chcem do toho vložiť jemnejší a slušnejší druh humoru, nie iba vtip za vtipom," dodal.