30. 6. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Lipšic sústavne a vedome klame verejnosť vo všetkých veciach, týkajúcich sa osoby predsedu ĽS-HZDS. Podobne nebudú tolerované takéto výroky žiadnej osobe." Stanovisko, ktoré poskytla hovorkyňa ĽS-HZDS Magdaléna Fajtová.

"Dúfajme, že už nepadne z nejakej ďalšej palmy, aby si to náhodou nerozmyslel."

Producent Jerry Bruckheimer po tom ako Keith Richards konečne súhlasil s tým, že bude účinkovať v treťom pokračovaní filmu Piráti z Karibiku, čím odkázal na nedávnu Richardsovu nehodu, pri ktorej utrpel otras mozgu po páde z palmy.

"Jeden skok nalevo, po všem je, po všem. " Vladimír Palko, parafrázujúc Maryčku Magdonovú Petra Bezruča

"Som momentálne človek, ktorý je na trhu, lebo som voľný, mám svoje skúsenosti, v médiách sa vyznám. Riaditeľ STV je flek, ktorý by som vedel robiť, ale musel by ma naozaj niekto osloviť."

ANDREJ HRYC, herec, bývalý generálny riaditeľ Twistu

"Ste kopa sračiek!" Kurva aj s vami! Do piče ! Piču sa ma pýtaš, ešte raz sa ma opýtaš takú pičovinu a možeš odísť.Uvedomuješ si, aké pičoviny sa ma pýtaš?! Choď odtiaľto preč! Na pičovskú otázku ide moja pičovská odpoveď! Prečo sa mi jebete do života!?"

Peter Cmorik - víťaz Slovensko hľadá SuperStar II

"Čo to má znamenať? Je ten pirát teplý alebo opitý? Nerozumieme, čo hovoríš. Znie to ako keby si komolil slová. Nič z toho nedáva zmysel.“

Výkonný producen fimu Piráti z Karibiku Michael Eisner Johnnymu Deppovi