20. 6. 2006

Prieskum Market & Media & Lifestyle- TV

Prieskum Market & Media & Lifestyle- TV
Zo slovenských televízií je najsledovanejšou TV Markíza, pozerá ju 64 percent divákov. Sledovanosť na úrovni 35 percent dosahuje Jednotka (STV), TV Joj pozerá 31 percent divákov. V diváckej obľube s odstupom nasledujú Dvojka (STV) s ôsmimi percentami, Prima TV a TA3 s piatimi, a RTL Klub so štyrmi percentami. Desiatku najsledovanejších televízii uzatvárajú NOVA so štvorpercentnou, TV2 a ČT 1 s dvojpercentnou sledovanosťou. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý agentúra Median uskutočnila od 2. januára do 23. apríla na vzorke 2291 obyvateľov Slovenska vo veku od 14 do 79 rokov. Celková sledovanosť všetkých televízií je 90 percent. Televíziu sleduje viac ako 3,9 milióna divákov.