14. 6. 2006

Deduškova odpoveď

Deduškova odpoveď
Vazena Rada STV, K napisaniu tohto emailu ma motivovalo to, ze v piatok vo vysielacom case Vecernicka sme si mojim 2 a pol rocnym synom pozreli 10 minut reklamy. Podla mojho nazoru je to zo strany STV maximalne komercne rozhodnutie. Je mi jasne, ze STV potrebuje peniaze na vyrobu relacii a reklama je zdroj prijmu. STV vsak vysiela pre deti velmi malo relacii a vynechanie Vecernicka na ukor futbalu je z mojho pohladu neakceptovatelny. Pred dvomi rokmi som sa aj s rodinou vratila na Slovensko z Australie a tam som mala moznost vidiet rozne programy pre deti vsetkych vekovych kategorii kazdy den. Moj syn nema dovolene pozerat TV viac ako 40 minut denne ale aj na ten kratky cas musime siahnut k DVD z Australie alebo USA pretoze na Slovensku nie su pripravovane ziadne detske relacie okrem Ela Hop, ktora je len v nedelu. Podotykam, ze nemam na mysli len rozpravky ale aj naucne relacie. V piatok som telefonovala do STV aby som sa informovala o vyradeni Vecernicka z programu pocas MS vo futbale. Bolo mi povedane, ze 99% obyvatelov SR pozera futbal. Podla mojho skromneho nazoru je ta statistika nespravna a keby aj nebola, ja len ziadam aby bola vynechana reklama a nie futbal.