5. 5. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Keď niekoho pozvem, tak nie preto, aby tu vymrzol."

Anna Belousovová

"Z námestia ma vykázali organizátori zhromaždenia. Dôvodom bola moja taška s novinami Úsvit, ktoré som chcela na námestí rozdávať. Chcela som sa však stretnúť aj so známymi. Nakoniec som sa s nimi musela rozprávať tri metre od zhromaždenia. Som pobúrená správaním sa organizátorov, na druhej strane im aj ďakujem za reklamu. Po tomto úvodnom incidente totiž chodili ľudia za mnou, aby som im noviny ukázala a nemusela ich oslovovať." Kandidátka strany Úsvit Miloslava Necpalová

„Výsledky sledovanosti pondelkových relácií nemám k dispozícii. Nebudem to komentovať." Člen manažmentu STV Branislav Zahradník- utorok

"Mečiar bezcharakterne fantazíruje a klame. Ale myslím si, že to už na Slovensku nikoho neprekvapí. Pre mňa je to dôkazom, že Vladimír Mečiar stráca dych a posledné zvyšky minimálnej slušnosti.. Mečiar mi nikdy neoznámil, že ho nebude kandidovať na žiadnu funkciu. Nikdy sme sa na takú tému nebavili. Prajem mu veľa zdravia, i zdravia duševného, lebo som presvedčený, že práve toto mu zjavne chýba". Miroslav Maxon

"Strana Nádej ponúka voličom, ktorí sa zapoja do jej kampane 500 korún. Každý za aktívnu účasť na kampani dostane honorár 500 korún. Prvých 100 korún dostane záujemca ihneď pri zaslaní zmluvy spolu s propagačnými materiálmi. Zvyšných 400 korún Nádej vyplatí, ak sa dostane do parlamentu, zo štátneho príspevku. "

Politická strana Nádej

"Já mám pořád sen vybudovat světově proslulou značku. Ve finančnictví sice máme už pozici značky J&T dobře rozběhnutou, ale ještě by to chtělo něco vlastního, pěkného - jako je ta luxusní hotelová síť. Ale nemusí to být zrovna hotely - stačila by mi třeba nejznámější klobása na trhu. Ale na světovém! " Patrik Tkáč

„Parišková povedala dobre, ale správne som odpovedal aj ja“. Tomáš Galbavý (SDKÚ)