16. 5. 2006

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS
Jennifer Aniston je presvedčená, že rola Rachel Green v televíznom sitkome Priatelia zbrzdila jej filmovú kariéru. Vyhlásila pritom, že už nikdy nezoberie úlohu v televízii. V populárnom seriáli hrala desať rokov roztržitú Rachel. Za jednu epizódu poberala stotisícové honoráre. Hollywoodska herečka sa však aj napriek renomé, ktoré vďaka šou získala, nedokázala presadiť v obsadení celovečerných filmov. "Epizódne televízne seriály sú veľmi vyčerpávajúce. Nebavilo ma rok za rokom robiť to isté. Naozaj si nemyslím, že sa vrátim späť na televízne obrazovky. Nielen preto, že je to pod moju úroveň, ale už nechcem viac zažiť tú skúsenosť," citovala internetová stránka ContactMusic Aniston. Americká popová speváčka Pink takmer spadla na kameru, keď ešte ako začínajúca 19-ročná speváčka debutovala vo vysielaní holandskej televízie v Amsterdame. Hviezda, ktorej občianske meno je Alecia Moore, sa pred týmto neslávnym vystúpením rozhodla užiť v Holandsku legalizovanú marihuanu, no predtým než vyšla pred kamery to s ňou prehnala. "Z letiska som šla hneď do prvej kaviarne, kde som si kúpila viac ako tisíc vrecúšok s marihuanou, ktorú som sama vyfajčila. Okamžite potom ma vytiahli na pódium. Mala som na mále, aby som tam niekde nespadla na kameru. Vtedy sa ma producent programu spýtal, či by som to nechcela nakrútiť ešte raz, pretože to bolo vraj najhoršie vystúpenie, aké kedy videl," povedala Pink. "Až niekedy v noci som sa potom prebrala zo svojej kómy," dodala.
Hviezda seriálu Ally McBeal Calista Flockhart sa vracia na televízne obrazovky. Zahrá si v novom prime-timeovom seriáli televízie ABC Brothers and Sisters. Spolu s ňou sa v rodinnej soap opere objaví aj hviezda seriálu Odpočívaj v pokoji Rachel Griffiths. Calista si v televíznej sérii o štyroch dospelých súrodencoch zahrá rozhlasovú moderátorku. ABC v novej televíznej sezóne uvedie na obrazovky päť nových komédií a sedem drám, v ktorých sa objaví viacero známych hereckých osobností. Okrem Calisty to budú napríklad Ted Danson, Taye Diggs, Anne Heche, Chi McBride, David Arquette a Mick Jagger.