28. 4. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Pán riaditeľ mal dosť času vyjadriť sa k mojej práci v čase trvania programu. Spochybňovanie môjho výkonu a stavanie môjho zástoja v tomto programe do hanlivého a neprofesionálneho pohľadu, ako aj podsúvanie mylných informácií ma ľudsky i profesne uráža a považujem takéto vyhlásenia za nevhodné a neprofesionálne zo strany pána riaditeľa.Zdá sa mi až nepochopiteľné, aby sa riaditeľ kultúrnej inštitúcie, akou je verejnoprávna televízia, takouto formou a spôsobom vyjadroval k práci ľudí, ktorí počas viac ako pol roka svojím podielom pokrývali vysielanie na Jednotke." Jana Hubinská

"Ja som zatiaľ nič neodkázal. Nie sme asi jediní, ktorí tomu nerozumejú. Len dúfam, že sa odo mňa neočakávalo, že budem ľudový rozprávač, ktorý glosuje od začiatku do konca za každú cenu. To nie je moja poloha. " Laco Lučenič

"Za tým, čo som povedal, si stojím a nemám chuť sa k tomu ďalej vracať. Je to pre mňa uzavretá kapitola." Richard Rybníček

"Ja vás zastrašujem a aj vás budem zastrašovať. Vy pôjdete všetci pekne do piče. Mne na na súčasnej situácii aj tak nezáleží, keďže si o dva mesiace sadnem do lietadla a odletím do Ameriky." "Minister" zdravotíctva Rudolf Zajac

„Je to super, čo je na tom divné? Keď to človek vidí prvýkrát, určite ho to zaujme.„Bol to môj nápad, nevidel som to ešte nikde. A funguje to,“ hovorí speváčkin otec. Nápad s obojstrannou vizitkou bol vraj jeho a stretáva sa s pozitívnymi ohlasmi. Je to reklama pre jednu aj druhú stranu. Môže byť na to aj desať pohľadov, ale ja viem svoje. Nebudem mať predsa dva druhy vizitiek, keď môžem spojiť príjemné s užitočným.“

Otec Milan Šindler, manažér Martiny Schindlerovej a konateľ firmy podnikajúcej s elektroinštaláciami o logu svojej firmy na jej vizitke

"Základným pilierom volebného programu KDH je rodina."

KDH

"Štát by mal podporovať mladé rodiny mladomanželskými pôžičkami."

KSS

"Mladé rodiny by mali dostávať byty od štátu."

SNS

"Panama je banánová krajina, im zostali aspoň banány, nám ani to nie. V spoločnosti je veľa poturčencov, ktorí bojujú proti národu ." Ján Slota