24. 3. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Čakal som od pána Haberu, že to bude riešiť skôr nejakým šatňovým spôsobom, ak to teda chcel riešiť, lebo v podstate ho do toho nič nie je. Beriem to ale ako skúsenosť, asi nám chcel dať najavo, že sa máme ešte veľa učiť a chcel nás nejakým spôsobom poučiť pred národom, čo sa mu podarilo." Finalista SuperStar Peter Cmorík

"Primátor Ďurkovský išiel do Cannes prezentovať Bratislavu. To, že išiel súkromným lietadlomJ&T, mi nevadí. Zaujal tým noviny a to by sa mu inak podarilo len vtedy, ak by išiel peši." Dušan Hruška Strana zelených.

"Ja som ANO povedal svoje áno pred oltárom vízie novej modernej spoločnosti." Dušan Rapoš

„Ja som vyslovil svoj názor aj pred pánom Majorom .“

Prezident Ivan Gašparovič

"Samozrejme, najradšej by som bol premiérom , ale mal by som záujem o rezort ministerstva vnútra." Ján Slota

„Sloboda, rovnosť a bratstvo“ – to boli po dlhé desaťročia hlavné heslá liberálov. V súčasnosti sú to práve liberálni politici a novinári, ktorí sa snažia vymedzovať hranice slobody prejavu alebo slobody svedomia. Ani princíp rovnosti už neznamená to, čo v minulosti. Tak sa zdá, že z liberálneho kánonu pre súčasnosť zostáva už len „bratstvo“. Uvidíme, ako nám ho ľavicoví liberáli v budúcnosti zadefinujú. " Staré, ale dobré..-Daniel Lipšic

"Prečo tam boli Američania? Čo oni majú s OBSE ? Aj tak OBSE nepovažujem za garanta slobody a demokracie. Nerovnosť vidím už v tom, že drobní pozorovatelia ako ja a Nagy sme mali v Minsku len raňajky, ale niektorí aj obed a večeru. Išla som na obed, už tam boli šaláty na stoloch, ale nie pre nás. Nemilo ma prekvapilo, že do Bieloruska prišli za OBSE ľudia, nacielení neprijímať informácie. Vedúci administratívy prezidenta Lukašenka hovoril potvrdené skutočnosti, čo za posledné roky dosiahli, napríklad o národnom dôchodku, koľko obytnej plochy odovzdávajú, ostatní sa však usmievali, akoby hovoril nezmysly. Tomu, že opozícia nemohla do médií, môžem veriť, ale rovnosť príležitostí nevidím ani u nás. My sme opozičná strana a tiež nemáme toľko príležitostí v médiách ako ostatní.Že tie voľby nezodpovedali našim pravidlám, to je možné, aj to pripúšťam. Ale viete, iný kraj iný mrav. Takže s tým diskutovať sa nestrojím. Viem, že v Spojených štátoch bola prijatá stratégia národnej bezpečnosti, pre ktorú Bielorusko je veľkou prekážkou, pretože všetky hranice okolo bývalého Sovietskeho zväzu, respektíve terajšieho Ruska, už sú akoby dané k dispozícii na rozmiestnenie strategických zbraní - okrem tej bieloruskej hranice, ktorá samozrejme, že im vadí." Nové, ale šialené

Dagmar Bollová , poslankyňa za KSS o Bielorusku

„Príchod vtáčej chrípky do Izraela je božím trestom za predvolebné slogany, ktoré žiadajú legalizáciu homosexuálnych manželstiev. Podľa biblie Boh potrestá mravnú skazenosť najskôr prostredníctvom pohromy na zvieratách, potom na ľuďoch. Dúfam, že státisíce kusov hydiny svojou smrťou symbolicky odpykajú trest za izraelské ľavicové strany " Izraelský rabín David Basr

"Nechceme komentovať rozhodnutie rady vzhľadom na to, že nemáme doručené rozhodnutie rady a nevieme sa ani oprieť o to, čo je nám vytýkané". STV

„Smrad jeden! Teraz si tak nasral do huby, že by som ho zabil! Prečo to nepovedal, keď minule pičoval Tomeček?!“

Ivan Štroffek , Hviezne hniezdo SuperStar, STV

"Ale aj ja pískavam, keď nechcem na koncertoch tlieskať, aby ma neboleli ruky. Nebrala som to negatívne, Piskot som si nevšimla". Martina Schindlerová o piskote obecenstva v žilinskej športovej hale na Aurelovi.

"Ide o symboliku, pretože fenomén Slotu je alfou aj omegou národniarov, keďže toto meno má začínajúce číslo jedna a aj končiace 150. miesto kandidátky ". Hovorca SNS Rafael Rafaj.