6. 3. 2006

Tunel na konci svetla

Tunel na konci svetla
"Stalo sa to pred troma týždňami, v čase môjho odvolávania v parlamente. Nechápem, prečo to pán Brada pustil do médií až v týchto dňoch... Toto nie je exces, na ktorý budem extra hrdý, ale ani sa v súvislosti s nim nijako nepotím. Myslím, že sa novinárovi nemám za čo ospravedlňovať, ale poradím sa o tom so svojimi právnikmi. Povedal som iba, že nemám rád malých, chudých a hlúpych, ak si pán redaktor myslím, že je to on... A nemám rád ani korupčných novinárov, čím nemyslím na korupciu finančnú ale na korupciou politickú, takzvanú politickú prostitúciu. Rudolf Zajac považuje Bradove spôsoby považuje za obťažujúce. Myslí si, že mu kladie neprimerané a netaktné otázky a chodí za ním takpovediac až na záchod. "Obyčajne viac myslím ako hovorím, ale v tej chvíli ma s mikrofónom nesmierne obťažoval. Ináč, ten mikrofón som neodhodil len tak, ale do rúk sediacemu novinárovi, nevznikla pritom žiadna škoda. Som človek z mäsa a kostí, neľutujem to, že som sa nechal vyprovokovať, ale že ma vyprovokoval takýto človek. Možno je čas otvoriť otázku etiky nielen politikov ale aj novinárov. O tom, kto je viac arogantný, možno polemizovať." 27.02.2006, Košický korzár