29. 3. 2006

Šťastná lampa

Šťastná lampa

Dramaturga relácie Pod lampou Juraja Kušnierika včera náhle vymenil europoslanec Peter Šťastný . "Kauza kapitána je iba zámienkou na nepredĺženie mojej zmluvy. Štyri roky som nikdy nerozhodoval sám a vždy som sa snažil presadiť svoje rozhodnutia v diskusii s trénermi. O mene kapitána počas olympiády v Turíne bolo rozhodnuté už počas Vianoc, keď sme to s trénerom Františkom Hossom konzultovali cez telefón počas jeho pobytu v zámorí. Ten, kto túto záležitosť vytiahol, musel vedieť, aký to bude mať dopad na mužstvo. Bola to sabotáž našej práce. Za touto kauzou vidím a viním z nej prezidenta zväzu Juraja Širokého, ktorý musel byť hlavný režisérom. Ostatní v tom boli niekedy úmyselne a niekedy neúmyselne. Mňa zaujíma ten, kto bol za tým. Som presvedčený, že za tým bol pán Široký a mám na to svoje dôvody," vyhlásil svoje obvinenie Šťastný, ktorý by rád prezidentovi SZĽH J. Širokému položil niekoľko otázok. Verí, že príležitosť dostane počas štvrtkovej nočnej diskusnej relácie "Pod lampou", ktorú vysiela Slovenská televízia.

P.S. Spravodajsky najlepšie zvládla včerajšiu kauzu Slovenská televízia. Ostatné zlyhali, prosto sa ani neunúvali dať priestor druhej strane. Aj keď o hokej a princípy išlo v tomto prípade až na poslednom mieste.