17. 2. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Len Napoleon spravil pre svoju krajinu viac ako ja. Som však o niečo vyšší ako on. " Taliansky premiér Silvio Berlusconi.

" Berlusconi ako Napoleon? Tak potom voľby budú jeho Waterloo," Predseda Strany zelených Alfonso Pecoraro Scanio

"Stálo to za to, pretože zmluva o výhrade vo svedomí je nesmierne dôležitá vec, aj keď si to na Slovensku ešte mnoho ľudí neuvedomuje. Ide o to, že v Európe sa šíri istá ideológia, a tá ideológia popiera ľudské svedomie. Tá ideológia hovorí asi toto - si lekár, gynekológ, tak potom si asi povinný robiť potraty. Nechceš ich robiť, no tak nebudeš lekárom gynekológom.Alebo tu hrozia takéto hrozby. Si učiteľ? Tak potom si povinný učiť aj sexuálnu výchovu. A nie hocijakú, ale povedzme aj v rámci ktorej budeš učiť deti v škole, že dvaja chlapi v posteli, že to niečo úplne, čo je v poriadku. Táto ideológia sa šíri, v niektorých štátoch je v plnom rozpuku, do niektorých ešte len preniká, a niekde hrozí, že nastane.V každom prípade, protizbraňou a ochranou ľudí so svedomím je práve zmluva o výhrade vo svedomí" Vladimír Palko

"Koka má viac vápnika ako mlieko. Mala by byť súčasťou školských raňajok." Bolívijsky minister zahraničných vecí David Choquehuanca.

„ Spoločnosť Sony má ešte stále dosť času na úpravy vo filme Da Vinciho kód , najmä v týchto dňoch, keď každý vidí aké bolestivé dôsledky má intolerancia .Žiadame vo filme zmeny, aby neskresľoval dejiny a väčšmi sa pridŕžal historickej reality ". Konzervatívna katolícka organizácia Opus Dei

"Naozaj žartujete, že? Bol som v Štrasburgu, hlasoval som v utorok, a keď mám dva konflikty, musím si vybrať jeden.A keď to bude naozaj také seriózne, že tam človek bude musieť byť, odskočím aj z olympiády. Mojím bossom sú napokon slovenskí občania, a to by museli podpísať nejakú petíciu a dať mi najavo, že mám hokej nechať tak" Slovenský europoslanec za SDKÚ Peter Šťastný