10. 2. 2006

JOJ KOLIBA BREAKING NEWS

JOJ KOLIBA BREAKING NEWS
Dušan Cinkota sa rozhodol odísť z postu moderátora relácie TV JOJ Vyvolení a chce sa ďalej venovať herectvu. Agentúru SITA o tom informoval hovorca TV JOJ Ľudovít Tóth. "Moje rozhodnutie odísť z projektu Vyvolených nebolo rozhodnutím jedného okamihu, dozrievalo vo mne už dlhšie. Cítim sa byť najmä hercom a ako televízny moderátor som nebol sám so sebou vnútorne spokojný. Obyvatelia vily a ľudia zo štábu mi budú trochu chýbať, no verím, že moje rozhodnutie pochopia," povedal Cinkota. Hlavným moderátorom reality šou VyVolení bude od soboty 11. februára Matej Sajfa Cifra, druhou moderátorkou denných súhrnov bude Karin Haydu. "Sajfa sa vynikajúco osvedčil už pri prvej sérii VyVolených a aj z diváckych ohlasov je jasné, že jeho televízne moderovanie dozrieva ako dobré víno. Som presvedčený, že našu voľbu menovať ho do funkcie hlavného moderátora VyVolených naši diváci prijmú s porozumením," povedal o novom hlavnom moderátorovi generálny riaditeľ TV JOJ Milan Kňažko.Dušan Cinkota sa v sobotu 11. 2. počas dňa s vyvolenými obyvateľmi vily TV JOJ prostredníctvom obrazovky definitívne rozlúči. S televíziou JOJ však chce Cinkota aj naďalej spolupracovať. Rátajú s ním aj v TV JOJ. "S Dušanom by sme v TV JOJ radi ďalej spolupracovali najmä v oblasti dabingu," povedal Milan Kňažko.