13. 12. 2005

Vojna televízií

Vojna televízií
Jednotka STV bola v novembri v čase od 20.00 do 22.00 hod. lídrom na trhu s priemerným podielom 32 %. Jednotka STV bola v novembri najúspešnejším televíznym programom zo všetkých slovenských staníc v hlavnom vysielacom čase od 20.00 do 22.00 hod. Priemerný podiel na trhu Jednotky počas novembra v uvedenom čase dosiahol 32 %. Podiel TV Markíza bol 29,9 % a TV JOJ 30,5 %. Časový interval od 20.00 do 22.00 hod. považujeme za hlavný večerný čas s najvyššou sledovanosťou a sme radi, že v tomto prestížnom čase dosiahla Jednotka najlepšie postavenie u divákov slovenských staníc. STV zverejňuje túto štatistiku vedomá si, že zvolený časový interval od 20.00 do 22.00 hod. nezodpovedá štandardnej metodike sledovania celodenného podielu a primetime (19.00 – 22.00 hod.). Keďže v minulom týždni TV JOJ prezentovala svoje „úspechy“ na trhu vypočítaním priemerného podielu z časového intervalu, ktorý si sama zvolila, STV chce dokumentovať, že pri inak zvolenom časovom intervale dokáže prezentovať svoj prvý program ako „jednotku“ na trhu. Napriek tomu STV preferuje, aby sa zverejňovali údaje o sledovanosti a podieloch na trhu podľa štandardných metodík. PhDr. Branislav Zahradník člen manažmentu STV pre vzťahy s verejnosťou
S napätím očakávame, aký čas si pre svoju sledovanosť i vyberie TV Markíza.
Celé je to však úplne kontraproduktívne, pretože divák tomu nerozumie a klientom sú tieto tvrdenia úplne ukadnuté