17. 12. 2005

Božechráň !

Božechráň !
"Nová strana pod mojim vedením asi vôbec nevznikne. Analýza správania voličov v regionálnych voľbách nám ukázala, že ľudia sú k politike veľmi apatickí, čo sa napokon prejavilo aj vo volebnej účasti.Pripúšťam, že sa po skončení volebného obdobia sa vrátim ku svojej bývalej profesionálnej kariére v médiách. Po nedávnej neúspešnej voľbe riaditeľa SRo momentálne zvažujem možnosť, že by som sa o tento post v ďalších voľbách uchádzal." Šéf poslaneckého klubu ANO Ľubomír Lintner .
A teraz sa za Ľuba pomodlime : Zmiluj sa, Bože, nado mnou, podľa milosrdenstva svojho, znič podľa množstva zľutovaní svojich neprávosť moju! Zmiluj sa, Bože, nado mnou, podľa milosrdenstva svojho, znič podľa množstva zľutovaní svojich neprávosť moju! Od previnenia môjho naskrze ma umy a očisti ma z hriechu môjho. Veď ja sám vedomý som si neprávosti svojej a hriech môj stále je predo mnou. Jedine proti Tebe samému som zhrešil a napáchal som, čo je v očiach Tvojich zlé, aby si sa spravodlivým ukázal vo výroku svojom, nestranný v súde svojom. Hľa, Ty máš zaľúbenie v srdci úprimnom a múdrosti ma učíš vo vnútri! Pokrop ma yzopom, a budem čistý, umy ma a stanem sa belším ako sneh! Daj, aby som radosť počul a veselosť,nech zaplesajú kosti, ktoré si ty skrušil! Od hriechov mojich odvráť svoju tvár a všetky viny moje znič! mne, srdce čisté, Bože, stvor a obnov vo vnútri mojom ducha pevného! Spred tváre svojej neodvrhuj ma a neodním mi Ducha svojho Svätého! Navráť mi radosť spásy svojej a posilni ma duchom veľkomyseľným! Vyučím cestám Tvojim nešľachetníkov a hriešnici sa k Tebe obrátia. Od krvnej viny oloboď ma, Bože, Spasiteľu môj, aby jazyk môj jásal zo spravodlivosti Tvojej. Otvor mi, Pane, pery moje a moje ústa budú chválu Tvoju hlásať! Veď nemáš zaľúbenie na žertve, a keby som dal obeť zápalnú, Ty neprial by si. Duch skrúšený je, Bože, obeta moja, Ty nepohŕdneš, Bože, srdcom skrúšeným a uponíženým. Nakladaj dobrotivo, Pane, so Sionom v blahovôli svojej, aby si nanovo zbudoval múry Jeruzalema! Potom Ty prijmeš riadne obety, zápalné obety a žertvy celostné, potom budú Ti na oltári Tvojom obetovať junce. Amen