11. 11. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Jedna česká firma si vypočula duet s Patrikom a jej riaditeľ si pozrel na internete moje vystúpenia zo SuperStar. Najviac ho chytilo za srdce My Way, tak ma poprosil, či by som tú pieseň pre jeho firmu nenaspievala a oni by to využívali tak, že by svojim obchodným partnerom spolu s nejakými letákmi posielali aj moje cédečko s piesňou My Way,"
Martina Schindlerová alias Šindlerová „Srbsko je krajina, ktorá dynamicky začala rozvíjať svoje hospodárstvo,“ Prezident Ivan Gašparovič po rokovaní s chorvátskym prezidentom Stjepanom Mesičom .
"Vedie sa proti mne diskreditačná kampaň a nevylučujem aj spravodajské hry" Starosta bratislavskej mestskej časti Rača Pavol Bielik "V čase vstupu Slovenska do Európskej únie bolo slnko v mierumilovnom a dobroprajnom znamení Býka ale treba as zamyslieť nad negatívnym aspektom Slnka“. Z Astrologickej analýzy Slovenska pod názvom „Zamyslenie pod hviezdami“, ktorú prezentoval šéf sekcie pre európske záležitosti úradu vlády Ladislav Setnickýna posedení v Bardejove.
"No, nie je tam súhlas, ale ani nesúhlas. Veď aj to je stanovisko."
Svedok Peter Sedlačko .
"Vypočul som mamutí hlas spoločnosti a oznámil som žiadosť o úplatok na polícií. Viem že nesiem dedičný hriech, ale bol som tak vychovaný. Dedičný hriech myslím, aby sa nehovorilo že môj dedo bol privatizér, otec je privatizér a ja som privatizér.V tej vinotéke sa nachádzala socha posvätená pápežom Jánom Pavlom II., to určite niečo znamenalo." Hlavný svedok prípadu Pavol Kollár
Z pojednávania zo starostom bratislavskej mestskej časti Rača Pavom Bielikom
"Američania sa poučili a už nedopustia, aby sa také silné médium zneužívalo na podporu úzkych skupinových záujmov."
Poslanec Tomáš Galbavý z SDKÚ o Markíze a CME
„Táto sankcia je odkaz všetkým televíziám.“
Zdôvodnenie k sankcii -10 minútovového oznamu o porušení zákona v spravodajstve Markízy Radou pre vysielanie a retransmisiu.
Člen rady Miloš Mistrík
P.S. :
A ja, naivný, že ide o zákon. A ono to je odkaz.
Prokurátor si nemyslí, že by zo strany obhajoby išlo o obštrukcie, keďže obžalovaný a jeden z jeho obhajcov predložili súdu potvrdenie o práceneschopnosti. Z pojednávania v kauze tunelovania nebankových subjektov BMG Invest a Horizont Slovakia na Špeciálnom súde v Pezinku