9. 9. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Na diskusiu s Malchárkom som sa veľmi tešil. Neviem, kde si teraz prebaľuje pampersky, ale to je jeho problém. " Pavol Rusko "Kropilák bol v čase dopravnej nehody opitý ako snop." Pavol Rusko "Rusko je hnusný klamár ." Jirko Malchárek "O výmene v relácii o 8 minút 12 rozhodol sobotňajší poslanecký klub, pričom som ju sám neinicioval. Dôvodom bola aj moja nominácia na post ministra hospodárstva, zloženie zostavy relácie, no predovšetkým išlo o upokojenie diskusie. " Jirko Malchárek

P.S. Asi preto SMS dorazila Ivanovi Jandovi 30 minút pred začiatkom relácie...

"Na futbal ma pozvala priateľka a vôbec to nepovažujem za dar. Suma 20-tisíc je podľa zanedbateľná, keď to porovnám so všelijakými províziami, ktoré dostávajú ľudia s vyšším postavením ako ja". Valéria Agócs /predsedníčka Rady pre vysielanie a retransmisiu ,nominantka SMK/bola 2. augusta na futbale v škótskom Glasgowe a letela v lietadle, ktoré si objednal futbalový klub Artmedia.

"Vzhľadom na to, že Valériu Agócs pozvala jej priateľka a nie pán Kmotrík, nevidím, v tom až taký problém."

Členka výboru pre nezlučiteľnosť funkcií Erzsébet Dolník (SMK)

"Ak podnikateľ zaplatí za rádio či televízor, ktorý má doma, nemal by platiť ešte raz vo firme."

Minister kultúry František Tóth o návrhu zákona o koncesionárskych poplatkoch .