19. 8. 2005

Jagged lighting

Jagged lighting Dnes už je pochopiteľné, prečo nová relácia STV ,denný bulvárny magazín, bude mať názov Bleskovky Nie je to len preto, že spoločnosť T-Mobile Slovensko, a.s. a Slovenská televízia oznámili partnerstvo v druhom ročníku súťaže „Slovensko hľadá SuperStar 2 a T-Mobile sa stal hlavným partnerom nového pokračovania dosiaľ divácky najúspešnejšej show.
T- Mobile prevádzkuje aj službu Bleskovky a navyše portál Zoznam.sk spolupracuje s Novým časom na vydávaní internetovej podoby novín bleskovky.sk Po dnešnom oznámení , že spoločnosť Slovak Telecom , ktorá je aj majiteľom T-Mobile Slovensko, a.s. kúpila internetový portál Zoznam.sk je všetko oveľa jasnejšie.
V čase, keď STV oznámila názov svojej relácie, musela všetky tieto skutočnosti dostatočne ovládať.
Horšou verziou je, že týmto spôsobom sa niekto snaží STV reklamne ovládať.
Otázne bude, ako sa k tomuto problému postaví Rada pre vysielanie a retransmisiu, kde budú hroziť denné a narastajúce pokuty.