15. 6. 2005

STV NEWS ?

STV NEWS ? Podľa nášho zdroja v hlbokej ilegalite sa novou intendantkou Jednotky Slovenskej televízie stane Barbara Štubňová *z Rádia Expres . a Výkonný riaditeľ, štatutárny zástupca STV Ing. Marcel Para vraj absolvoval úspešný konkurz do US. Steel , kam by možno mal nastúpiť 1.júla Who knows

* Volám sa Barbara Štubňová. Začať by sme mohli od koreňov. Dva korene mi už preliečili, jeden zub mi ale museli vytrhnúť. Inak mám korene moravsko-slovenské, líznuté Maďarmi. Ale na stretnutí Rómov, presviedčali môjho kolegu, že priezvisko Štubňová je dočista rómske a že som ich. Ako cigánečka som sa veľmi nevydarila, lebo spev a tanec nie je zmyslom môjho života. Ale viem písať a čítať. Dokonca tak dobre, že som vyhrala konkurz do Top rádia v Košiciach. Pobudla som tam 6 rokov, v čítaní a písaní som sa zdokonalila natoľko, že som prešla hlasovými skúškami v rádiu Expres. Páčilo sa im ako viem písať. To som sa naučila na Gymnáziu. V Exprese som od roku 2002. Už v STV spolupracovala na výrobe XXL hiparády, ako zástupca STV v časoch presláveného Daga Paloviča...