7. 3. 2005

OBČERSTVOVACÍ KÚTIK

OBČERSTVOVACÍ KÚTIK Richard Rybníček, ústredný riaditeľ STV, v septembri 2003 rozhodol, že Slovenská televízia neodvysiela spoty dodané Úradom vlády SR k antidiskriminačnému zákonu: "To je moje osobné hľadisko. Hovorím to naposledy a viac sa k tomu už nebudem vyjadrovať. Všetci o mne vedia, že som veriaci človek. Ja som to úprimne povedal a netajil som sa tým. Bol to však môj osobný názor. Ten bol niektorými poslancami Smeru, konkrétne pánom Čaplovičom a bohužiaľ aj členom Rady STV pánom Maďaričom, zneužitý na vyjadrenia k mojej politickej príslušnosti, zaradeniu k politickým stranám, manipulácii v spravodajstve. Snažil som sa byť úprimný a pochopil som, že to pre niektorých znamená zneužitie informácií. Nemám nič proti homosexuálom a nikdy som do zamestnania nevyberal ľudí podľa sexuálnej orientácie a ani mi to nenapadlo. Fakt je iba ten, že mám istý názor na ten šot. Je to podľa mňa aj propagácia homosexuality a proti nej som zásadne." Zdroj: Formát, 13.10.2003