6. 3. 2005

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS Fínske rádio Kiss FM začína s vizuálnym vysielaním ako prvé na svete. Nový unikátny koncept vypracovala spoločnosť Nokia a ponúka poslucháčom možnosť spätnej väzby a účasť na programoch. Kiss FM Visual Radio ponúka vizuálne informácie o pesničkách, umelcoch, albumoch a aj turné. Jednoduchým spôsobom umožňuje poslucháčom zúčastňovať sa súťaží , prieskumov, kúpy zvonení a tapiet pre mobilné telefóny a umožňuje objednávanie lístkov na koncerty. Systém prináša aj nové možnosti pre reklamných zadávateľov. Každé rádio si môže svoj vizuálny koncept dať ušiť na mieru. Zdroj : Nokia Press Release Bitva o broadbandové vysielanie televízie sa začína . Švajčiarsky gigant Swisscom oznámil svoj vstup na lukratívne územie digitálneho vysielanie a že podniká kroky na umožnenie urýchleného digitálneho vysielania televízie cez internet. Služba Bluewin TV 300 umožní koncom tohto roku prijímať plnohodnotný televízny digitálny signál cez inetnet. Jeho rival Cablecom však kontroval, že podobnú službu už dávnejšie umožňuje a že Bluewin je iba prechodnou službou. Swisscom však môže prekvapiť. Podpísal totiž zmluvu s Microsoftom a vývoj TV vysielania cez broadband bude otázkou času, dopytu a ponuky. Zdroj :swissinfo