15. 3. 2005

HOTEL SVET -Epizóda 3

Sir Humphrey Production HOTEL SVET Epizóda 3 O Martinke a telefóne Pochopiteľne, že ide o humor a nikoho z protagonistov nechceme uraziť :) crrrrrrn-crn Šindlerová: Uhmmhmhmhalo? Bruno: Ahoj Martinka. Tu je Bruno. Spala si? Šindlerová: Niee. Trochu som sa bola nalíčiť. Bruno: Aha. Potrebujeme len vedieť do magazínu akú máš veľkosť čerstvo kúpených ponožiek po dvoch hodinách na aerobicu, 9 hodinách na vysielaní prenosu a troch vypraniach bez predpierania s použitím aviváže. Šindlerová: To neviem. Bruno: Ale no tak. Prezraď. Šindlerová: Ale ja to fakt neviem. Bruno: Ježíííš. Tak si spomeň. Ja to potrebujem zistiť. Ňuňez mi ráno volal, že magazín má malú sledovanosť a mám konečne zháňať naozaj zaujímavé informácie. Inak vraj môžem ťahať späť na Letkovu. Šindlerová: Uhm. Bruno: Takže? Šindlerová: Čo? Bruno: Tak prezradíš? Šindlerová: Čo mám prezradiť? Bruno: Veľkosť tých ponožiek! Šindlerová: Ponožiek? Bruno: Áno veľkosť tých ponožiek! tuuu-ti-tu-ti-tu-tu---tutu-ti-tu-ti---tuuu-ti-tu-ti-tu-tu--- tutu-ti-tu-tu Bruno: Áno, pán režisér. Ňuňez: Čo si zistil? Bruno: No ešte to zisťujem. Ňuňez: Tak sa doriti snaž. Bruno: Áno, pán režisér. Snažím sa. Ďakujem. A chcem sa aj poďakovať, že môžem moderovať magazín. A tiež Vám povedať, že ste skvelý režisér a mimoriadny človek. Ňuňez: (ticho) Bruno: Noo, a chcel som sa opýtať, či by som mohol v magazíne... Ňuňez: Nie!!! Povedal som, že o filmoch sa v magazíne hovoriť nebude!!! Bruno: Nebude, nebude, jasné, že sa nebude. Aj ja si to myslím. Máte pravdu. Ako vždy. Vo Vašej prítomnosti sa, ak si to môžem dovoliť povedať, veľmi dobre... tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu crrrrrrn-crn Šindlerová: Uhmmhmhmhalo? Viršíková: Dobrý deň. Nevideli ste náhodou manžela? Šindlerová: Niee. Viršíková: (ustarostene) Niekam odišiel a ja neviem...celé dni sedí pri počítači...ráno zobudil dcérku krikom...viete, strašne kričal...že sa mu nedarí...asi má milenku...(prechádza do plaču)...nejakú Francúzku určite...stále o nej rozpráva...Adobe sem...Adobe tam... tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu crrrrrrn-crn Šindlerová: Uhmmhmhmhalo? Bruno: Okej. Zabudnime na ponožky. Uprednostňuješ pri rannej hygiene telové mlieko s neutrálnym pH faktorom, ktoré neobsahuje parafínový olej ani farbivá alebo spevňujúce telové mlieko s výťažkom z morských rias obohatené o vitamín A? Šindlerová: Aké ponožky? Bruno: Zabudnime na ponožky. Veľkosť čerstvo kúpených ponožiek po dvoch hodinách na aerobicu, 9 hodinách na vysielaní prenosu a troch vypraniach bez predpierania s použitím aviváže nám percentá neprinesie, aspoň Adela to tvrdí. Šindlerová: Tak prečo hovoríš o ponožkách? Bruno: To som len chcel dať do magazínu, ale zabudnime na ponožky. Šindlerová: Adela nenosí ponožky? Bruno: Ježííš. To neviem. Čo máš s tými ponožkami? Šindlerová: S ponožkami? Čo mám mať? tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu crrrrrrn-crn Šindlerová: Uhmmhmhmhalo? Bartek: Fau! Fo robif? Šindlerová: Pozerám si ponožky. Bartek: Ponofky? Šindlerová: Hej. Bartek: Aha. No fkofime na pifu? Šindlerová: Mne sa nechce. Bartek: Okej. Fkufim efe Koffovu alebo Fdenu. Fau. tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ©2005 Sir Humphrey Production