13. 3. 2005

HOTEL SVET Epizóda 1

HOTEL SVET
Sir Humphrey Production Epizóda 1 6:00 Neznámy čurko (NČ) a Robo sa stretávajú na chodbe Národného penisového centra (NPC). Robo: Musím? NČ: Áno, Róbert. Chceš predsa vyhrať. Robo: Ani nie, ja by som chcel ísť domov. NČ: Róbert, ser na to, hovorím, ser na to. Robo: Nemám rád keď hovoríte vulgárne (vzlyk). NČ: Kurva, nezačínaj s tým zase. Nikto na to nie je zvedavý. Tu máš, napi sa. Bošácka. Robo: Nechcem. NČ: Neseeer.... Robo: Mne to nechutí. NČ: Ale bude. Robo: Ale ja fakt.... NČ: No čo? Čo? Čo fakt? Pohni sa, o desiatej musím byť v redakcii. Takže čo to bude dnes? Robo: Nooo, ja hrám na veľa nástrojov... NČ: To nikoho nezaujíma. Robo: Ale keď ja by som bol rád keby som išiel príkladom. NČ: Pozri, Róbert, trucuješ. Keď nebudeš spolupracovať, pôjdeme zase do Polusu pichať zicherky. To chceš? Robo: Nie (vzlyk). NČ: Tak vidíš. Takže? Robo: Tak tam dajte, že si rád vypijem. NČ: To už bolo. Robo: Ženské? NČ: Tiež. Robo: Drogy, nejasná sexuálna orientácia, debilná porota? NČ: Bolo, bolo, bolo. Robo: Tak ja neviem (vzlyk). NČ: No tak kde mám tie zicherky? Robo: Dieee (usedavý plač). Keď ja devieb čo báb dapísať. NČ: Písať budem ja. A nerev. Robo: Pre zbilovadie božie, ja už... NČ: Čo? Robo: Čo? NČ: To je ono. Zmilovanie božie. Supiš. Vidíš, že to ide. Robo: Čo ide? NČ: Hehe, hehe. Robo: Pán redaktooooor... Večerné vydanie, titulná strana ŠKANDÁL!!! MIKLA (21) JE SATANISTA!!! Robo: „Môžu za to drogy a debilná porota“ Článok Záhada je vyriešená. Obyvatelia Vajnorskej a Príkopovej ulice si konečne môžu vydýchnuť. Ich kurence sú podľa všetkého zachránené. Úbytok hydiny v okolí NPC zaznamenala polícia krátko po spustení megašou Superstar. Nespokojní obyvatelia vyvolávali najmä v piatky a soboty kedy ich operení miláčikovia mizli v oveľa väčších počtoch ako predtým. Ani naši strážcovia zákona to nemajú ľahké. Najmä na OV PZ na Vajnorskej ulici v kuchyni museli improvizovať po tom, čo sa z tanierov vytrácajú obľúbené krídielka či stehienka. Náš denník odhalil zarážajúcu skutočnosť. Kontroverzný finalista Superstar Robo Mikla (21). Čierne obety odohrávajúce sa v katakombách NPC, umučené kurčatá, postele finalistov postriekané neznámou tekutinou (krvou???) a pentagramy pod posteľami tých, ktorí už súťaž opustili. To všetko má zrejme na svedomí tento muž. Ako inak by sa mu podarilo udržiavať imidž zachovalého tridsiatnika keď nie bez pomoci mágie? Čo ty na to Robo? Kto môže za to, že takto vyvádzaš. Reportérovi nášho denníka to v rozhovore prezradil. Drogy, nejasná sexuálna orientácia a debilná porota. © 2005 Sir Humphrey Production