4. 3. 2005

EXTRA EXCLUSIV

EXTRA EXCLUSIV

Mediálni i nemediálni odbornci vedia, že vedenie STV sa zhliadlo v koncepte nemeckej televízie RTL. Preto neprekvapuje, že aj vizuál relácie Extra, akoby vypadol z oka relácii Exclusiv.To by vlastne ani tak nevadilo, inšpiráciám sa STV nevyhýba . Čo je horšie , obsah relácie Extra, ktorý moderuje Anrea Chabrňová, ktorú si inak viem predstavť aj v inej a kvalitnejšej relácii, je z týždńa na týždeň horší poburujúci a dávno za hranou zákona i ponímania verejnej programovej služby alebo programu rodinného typu, ako Jednotku hrdo pomenúva Richard Rybníček.

O hlúpostiach bulvárnej reláciie Extra o veštcoch , paraidiotoch a a reklame súkromnému Rádiu Expres za koncesdionárske peniaze som už písal. Myslel som si, že ma už ničím neprevapia, Ba áno. Neprekapili ma tým, že si Andreja Andrašovana mýlia s Tiborom. To nie. Ale v nedeľu kŕmiť ľudí hnusom, ako je veštenie budúcnosti z ľudského zadku, alebo príspevkom o mužovi, ktorý si nechal za 30 miliónov urobiť silikónové prsia , to je priveľa.Mimochodom sa v tomto príspevku STV pomýlila iba o 27 miliónov, čo je pri STV a jej počtoch vlastne normálne. Preto si dovoľujem otázku :

Kedy sa na obrazovke zjaví namiesto Andrey Chabroňovej Erika Vincoureková ? Aj keď jej klon sa tam už pohybuje- Erika Judínyiová.

Aby som vedel, akú televíziu vlastne pozerám.

P.S. Čas už nadišiel. To k tomu Kartágu.