2. 2. 2005

STV OLDIES

STV OLDIES Slovenská televízia si určila dlhodobé /6 mesačné /programové priority. Vlastne- prioritu. Slovensko hľadá SuperStar. Priorita by to bola pochopiteľná, keby sa STV sústredila aj na iné programové oblasti, napríklad na Správy STV. Tie sú už dlhší čas v kríze a po jesennej vizuálnej zmene , permanentnom personálnom chaose, faktickým chybám a neustálym nárastom komentatívnych prvkov s nejasným pozadím, sa Správam STV podarilo dočiahnúť na svoje prvé dno. Dno sledovanosti a podielu na trhu. Bude len otázkou času, kedy Správy STV porazia aj sitcomy. Trhový podiel Zlatého vajca TV Markízy je totiž vyšší než Správ STV. Výkladná skriňa STV, ako ju pomenoval aj Richard Rybníček sa tak stáva second handom. Skutočné dno, ak sa managment nespamätá z ujúchania v NTC , Správy STV ešte len čaká.