6. 1. 2005

SILVESTER NÁŠ KAŽDODENNÝ

SILVESTER NÁŠ KAŽDODENNÝ www.kompost.cz
Silvester v televíziách je u nás nesmierne preceňovanou záležitosťou. Všetci o tom hovoria, vydávajú tlačové správy, Silvester by mal byť netelevíznou zábavou, dňom, kedy sa ľudia stretávajú a bavia sa na tom, čo bolo a príde. Pre tých, ktorí túto možnosť nemajú, ostávajú sliepňajúce obrazovky našich televíznych staníc. Pôvodne som sa chcel o Silvestri podrobne rozpisovať, ale už sa rozpísali všetci, dokonca aj politické strany Takže len „několik slov „ JEDNOTKA 20:00 Slovensko hľadá SuperStar- programová chyba , nižšia sledovanosť ako obvykle Ďalšie kolo súťaže, ktorú sa oplatí sledovať. Nie preto, aby ste sa stali väčšinou. Ale preto, aby ste sa mali o čom rozprávať s ľuďmi. A na Silvestra to platí dvojnásobne... Neplatilo. 21:45 SOS – nevybočil z priemeru 22:30 Extra - Druhá šanca- žiadna šanca Milá vsuvka s odpočítavaním Dexie banky. Asi preto tam má Štúdio Košice účet. 23:35 Slovensko hľadá SuperStar – Rozhodnutie - programová chyba , nižšia sledovanosť ako obvykle No a ešte Jigga Jigga- katastrofa , ktorá patrí na obrazovku TV Naša. Tínedžeri z STV sa vybláznili.
DVOJKA 20:20 Keno – Nič som nevyhral 20:30 Polnočné slnko – Úplná novinka 22:05 Ktosi je za dverami- – Úplná novinka 22:45 Dvaja muži pod posteľou– Úplná novinka 00:00 Silvestrovský prípitok- milé, chýbal mi GR STV JOJ 20:00 VIP – Silvester – Mimoriadne vydanie nenormálnej relácie 20:40 Inkognito špeciál- Mimoriadne vydanie normálnej relácie 21:50 Miliónový Silvester- Dievča za milión sa ukázala ako dievča za päť korún. Celkom dobrá ako hosteska na menšiu party , ale pri vchode a v kúte. 00:00 Novoročný prípitok PF 2005- Nestihol som ,čakal som na Jednotke až do 00.30... TV Markíza 19:20 S tebou ma baví svet- Mimoriadne potešilo 20:55 Senzi Senzus- úplne senzačné, v slovenských údoliach slzili od smiechu. 22:15 Uragán Silvester- už mi začína svitať, prečo chlapci a dievča končia.Možno bude pokračovať malý Mirko. Monodrámou 00:00 Novoročný prípitok PF 2005- Nestihol som, čakal som na Jednotke až do 00.30... Silvester som prežil. Postsilvestrovské prekvapenie Vám prinesiem priamo z dielne STV.